Orders
Hoe kan ik een order plaatsen?
Je kan een order op drie verschillende manieren plaatsen:
1. Via onze webshop
2. Op basis van een Excelbestand
3. Met het snel bestelformulier
1. Via onze webshop
2. Op basis van een Excelbestand
3. Met het snel bestelformulier
1. Via onze webshop.
Vind je producten met behulp van de productcodes die je kent. Voeg alle producten die je wilt bestellen toe aan je bestellijst(en). Klik wanneer je klaar bent op je bestellijst om je order af te ronden. Ondervind je problemen met bestellen of vind je een product niet? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze customer service via +32 (0) 16 61 85 85 of [email protected].
2. Op basis van een Excelbestand:
Als je een .xlsx- of .csv-bestand wilt gebruiken om een order te plaatsen, kan je dit bestand eenvoudigweg toevoegen aan ons snel bestelformulier. Ons systeem doet vervolgens de rest. Klik voor meer informatie over de opmaak van Excelbestanden op “Krijg instructies”. Op deze pagina kan je ook handige sjablonen downloaden. Let op: bij langere lijsten kan dit even duren.
3. Met het snel bestelformulier
Kopieer en plak je order in het formulier bij het snel bestelformulier op basis van het juiste formaat. Mogelijke formaten zijn onder meer
RCD/ME/125,10 (gescheiden door een komma),
RCD/ME/125;10 (gescheiden door een puntkomma) en
RCD/ME/125 10 (gescheiden door een spatie).
RCD/ME/125,10 (gescheiden door een komma),
RCD/ME/125;10 (gescheiden door een puntkomma) en
RCD/ME/125 10 (gescheiden door een spatie).
“10” staat hier voor het aantal verpakkingen.
Als je meerdere producten wilt toevoegen, moet elk product op een nieuwe regel staan. Klik op “Controleer order” om de producten toe te voegen aan de lijst. Kijk voor de zekerheid na of alle producten toegevoegd zijn in het overzicht aan de linkerzijde. Klaar om je order af te ronden? Klik dan op “Order aanmaken” of voeg de producten toe aan een bestellijst door op “Toevoegen aan bestellijst” te klikken.
Als je meerdere producten wilt toevoegen, moet elk product op een nieuwe regel staan. Klik op “Controleer order” om de producten toe te voegen aan de lijst. Kijk voor de zekerheid na of alle producten toegevoegd zijn in het overzicht aan de linkerzijde. Klaar om je order af te ronden? Klik dan op “Order aanmaken” of voeg de producten toe aan een bestellijst door op “Toevoegen aan bestellijst” te klikken.
Tip: Je kan meerdere bestellijsten aanmaken. Zo kan je bijvoorbeeld per afdeling, project of materiaal een bestellijst aanmaken. Hierdoor heb je altijd een duidelijk overzicht van je bestelde producten.
Voordelen
Laat toe om materialen op een
eenvoudige
en
consistente
manier af te werken.
Perfecte, consistente en reproduceerbare
afwerking
van het werkstuk.
Heeft geen invloed op de
geometrie
van het werkstuk: geen slijpfouten.
Koeler schuren dan traditionele schuurmiddelen: minder kans op
verkleuring
.
Zeer vergevingsgezind
: een fout wordt niet meteen afgestraft.
Ook geschikt voor materialen die extreme hitte genereren zoals
titanium
en
kobaltlegeringen
.
Veilig voor roestvrij staal (ijzervrij).
VOC-vrij.
Ik wil een extra afleveradres toevoegen
Op dit moment kan je zelf nog geen nieuw afleveradres toevoegen. Neem contact op met onze customer service via [email protected] of +32 (0) 16 61 85 85 als je een nieuw afleveradres wilt toevoegen.
Waar kan ik mijn track & trace-code terugvinden?
Ga naar “Account” en klik op “Bestelgeschiedenis”. Open de details van de order waarvan je de track & trace-code wilt terugvinden. Onder de titel “TRACK & TRACE” vind je de codes terug die beschikbaar zijn voor je order. Klik op de code en de website van onze transporteur opent in een nieuw tabblad. Op die pagina kan je de actuele status van je zending zien.
Kan ik mijn bestelde order nog aanpassen of annuleren?
Als je order nog niet verzonden is, kan je deze annuleren. Neem hiervoor contact op met onze binnendienst via [email protected] of +32 (0) 16 61 85 85. Dit geldt niet voor maatwerkproducten.
Waar kan ik de status van mijn order bekijken?
Ga naar “Account” en klik op “Bestelgeschiedenis”. In de kolom “Status” van het orderoverzicht kan je de actuele status van je order zien. Heb je meer informatie nodig? Neem contact op met onze customer service via [email protected] of +32 (0) 16 61 85 85.
Hoe kan ik een order opnieuw bestellen?
TBC
Hoe kan ik een factuur of creditnota downloaden?
Ga naar “Account” en klik op “Bestelgeschiedenis”. In het orderoverzicht klik je in de kolom “Factuur” op het nummer dat start met het #-teken. Om een creditnota te downloaden, klik je in de kolom “Creditnota” op het nummer dat start met het #-teken. Het kan enkele seconden duren voordat het pdf-document wordt gedownload.