Registratie

Ik ben al klant bij Cibo, maar heb nog geen toegang tot de webshop.
Vul het formulier in, meld je aan met je klantnummer en vraag een account aan. Je ontvangt meteen daarna een e-mail met je logingegevens. Krijg je een foutmelding te zien? Neem dan contact op met onze binnendienst via +32 (0) 16 61 85 85 of [email protected].
Ik ben nog geen klant bij Cibo, maar zou graag toegang krijgen tot de webshop.
Als je nog geen klant van ons bent, moet je je eerst registeren via het formulier. Vervolgens krijg je binnen de 24 uur toegang tot ons klantenportaal.
Waar vind ik mijn klantnummer terug?
Je klantnummer kun je terugvinden op je facturen van Cibo onder “Deb. nr.”. 

deb nr klantennummer faq
Waarom krijg ik pas toegang na 24 uur?
1. Wachttijd van 24 uur: Het aanmaken van je account duurt maximaal 24 uur.

2. Aanmaken van je account: Nadat je je hebt geregistreerd via het formulier, maken wij je account aan in ons ERP-systeem. Dit proces zorgt er niet alleen voor dat al je gegevens correct worden verwerkt en beveiligd, maar ook dat de prijzen en beschikbaarheden van producten aan je account worden gelinkt.

3. Toekenning van een initieel kortingsniveau: Op basis van je gegevens kennen we je een initieel kortingsniveau toe. Dit kortingsniveau wordt voor jou persoonlijk bepaald en geeft je direct toegang tot eventuele voordelen en kortingen waarvoor je in aanmerking komt.

4. Instructies voor het aanmaken van je wachtwoord: Nadat je account is aangemaakt en je een kortingsniveau hebt gekregen, stuurt ons systeem je een e-mail met instructies om je wachtwoord aan te maken. Volg de instructies in de e-mail om je wachtwoord in te stellen en voor de eerste keer in te loggen op ons klantenportaal.

Heb je vragen of hulp nodig? Neem dan contact op met onze customer service via +32 (0) 16 61 85 85 of [email protected]. Wij staan klaar om jou te helpen!
Ik wil mijn account verwijderen
Om je gebruikersaccount op ons klantenportaal te verwijderen, mag je account geen offertes of aankopen bevatten. Als dit het geval is, kan je eenvoudig een verzoek tot verwijdering indienen bij onze customer service. Als je account wel offertes of aankopen bevat, kunnen wij je account niet onmiddellijk verwijderen. In overeenstemming met de wettelijke bepalingen omtrent het in stand houden van een economische relatie, zijn wij verplicht om je gegevens te bewaren voor administratieve en juridische doeleinden. Dat betekent dat je account en de gegevens die daarbij horen door ons worden bewaard zolang deze relatie bestaat.

Wil je hierover graag meer informatie of heb je hulp nodig bij het verwijderen van je account? Neem dan contact op met onze customer service via +32 (0) 16 61 85 85 of [email protected].
Welke gegevens houden wij bij?
Wij bewaren enkel de informatie die wij nodig hebben om je te identificeren, contact met je op te nemen en je persoonlijke services te bieden. Alle gegevens die je aan ons verstrekt, worden gecodeerd volgens het SSL-protocol. Voor meer informatie kan je ons privacybeleid raadplegen.