Verzending en retour
Verzending
Welke verzendpartner levert mijn order en wat zijn de bezorgopties?
Bij Cibo werken we samen met UPS voor de levering van je orders. De leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag.
Hoe lang bedraagt de bezorgtijd?
De bezorgtijd bedraagt doorgaans:
- 2 werkdagen voor leveringen in België
- 3 werkdagen voor leveringen in Nederland, Frankrijk en Duitsland
- 5 werkdagen voor leveringen in andere Europese landen en in de rest van de wereld.
- 2 werkdagen voor leveringen in België
- 3 werkdagen voor leveringen in Nederland, Frankrijk en Duitsland
- 5 werkdagen voor leveringen in andere Europese landen en in de rest van de wereld.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Alle orders worden lokaal verzonden en bij leveringen boven de €300 excl. btw hoef je geen verzendkosten te betalen.
Als de waarde van een order lager is dan €300 excl. btw rekenen wij de volgende verzendkosten aan:
- €12 voor verzendingen naar de Benelux
- €18 voor verzendingen naar Duitsland
- €20 voor verzendingen naar Frankrijk
- €25 voor verzendingen naar Zwitserland, Tsjechië, Kroatië, Italië, Polen, Slowakije en Slovenië
- €30 voor verzendingen naar andere Europese landen
Bij orders onder de €100 excl. btw rekenen we tevens een administratieve kost van €10 aan. Neem contact op met onze customer service als je een order buiten de EU wilt laten leveren.
Is het mogelijk om twee (of meer) orders te combineren?
Als er nog geen artikelen van je eerste order verzonden zijn, is het mogelijk om de verzending van een of meer orders te combineren. Onze medewerkers houden hier ook rekening mee bij het verwerken van je orders. Neem contact op met onze customer service via +32 (0) 16 61 85 85 of [email protected] als je je orders wilt combineren.
Retourneren
Gaat het om een fout van ons?
Als wij een fout in je order hebben gemaakt, regelen wij in de meeste gevallen dat je order via UPS wordt opgehaald. Je ontvangt de juiste goederen vervolgens zo snel mogelijk en zonder extra kosten. In uitzonderlijke situaties kan hierop een uitzondering worden gemaakt. Onze customer service neemt steeds persoonlijk contact met je op als wij een fout in je order hebben gemaakt.
Heb je een verkeerde order geplaatst?
Vergissen is menselijk. Als je een verkeerd product hebt besteld, kan je dit product retourneren op voorwaarde dat de verpakking nog niet is geopend. Als je goederen zonder verpakking wilt retourneren, vragen we dat ze in goede staat zijn en dat de labels niet beschadigd of onleesbaar zijn. Neem contact op met onze customer service via +32 (0) 16 64 85 85 of [email protected] als je goederen zonder verpakking wilt retourneren. Wij houden 15% van de waarde van de retour in met een minimum van €25 en een maximum van €100. Wij stellen ook een creditnota op. De retourkosten zijn voor jouw rekening.
Opgelet: retourneren gaat enkel voor producten uit het standaardgamma. Op maat gemaakte producten of producten buiten het standaardgamma kunnen niet geretourneerd worden.
Neem contact op met onze customer service via +32 (0) 16 64 85 85 of [email protected] als je hierover vragen hebt of hulp nodig hebt bij het klaarmaken van een retourzending.
Opgelet: retourneren gaat enkel voor producten uit het standaardgamma. Op maat gemaakte producten of producten buiten het standaardgamma kunnen niet geretourneerd worden.
Neem contact op met onze customer service via +32 (0) 16 64 85 85 of [email protected] als je hierover vragen hebt of hulp nodig hebt bij het klaarmaken van een retourzending.
Hoeveel tijd heb ik om een product te retourneren?
Ja hebt maximaal 30 dagen de tijd om producten naar ons terug te sturen. De retourtermijn begint te lopen vanaf de initiële afleverdatum van je order.
Terugbetaling
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Je ontvangt je terugbetaling zodra het geretourneerde product bij ons is aangekomen en verwerkt is in ons magazijn. Deze verwerking kan tot 14 werkdagen duren na het ontvangen van je retourzending.